Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni
na ovim stranicama.
NARUČIVANJE
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje
narudžbu.
Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valutu, hrvatska kuna (kn) s PDV-om.
Roba se naručuje elektronskim putem, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu.
Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.
PLAĆANJE
Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard, Maestro ili Visa.
ISPORUKA
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom
preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod
dostavljaču (zaposleniku tvrtke koja vrši dostavu). Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja
mogu nastati prilikom dostave.
Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo
o tome obavijestiti prodavatelj kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska
pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova
koji su vezani za isporuku.
Prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online
transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana.
Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavatelja, prodavatelj više nije
odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije
i isporuke robe.
REKLAMACIJE
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na
www.shop.zaboravljenadalmacija.hr. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda
te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
U slučaju tehničke neispravnosti audio zapisa koji su pohranjeni na prijenosniku zvuka prodavatelj preuzima
potpunu odgovornost. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 (četiri)
radna dana. Nakon što reklamira tehničku neispravnost kupac je dužan poštom, uz dostavnicu, vratiti
tehnički neispravan prijenosnik zvuka nakon čega će prodavatelj u roku od 3(tri) radna dana poslati kupcu
zamjenski proizvod, bez ikakve naknade. U slučaju gore navedenog kupac nema pravo tražiti povrat novca, već
isključivo zamjenski proizvod.
Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka
koja obavlja poslove dostave proizvoda).
ZAŠTITA AUTORSKIH PRAVA
Sva prava nakladnika i nositelja programa na snimljenom i tiskanom djelu su pridržana. Izdavač i nakladnik je
Dalmatian Story j.d.o.o. Kupac se obvezuje da neće neovlašteno umnožavati, izvoditi, koristi za radio difuziju te prodavati
proizvode prodavatelja niti bilo koji dio tih proizvoda.
OPĆENITO
Dalmatian Story j.d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje
shop.zaboravljenadalmacija.hr stranica. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine.
Usluge koje Vam pruža shop.zaboravljenadalmacija.hr Internet prodavaonica ne uključuje troškove koje snosite koristeći računalnu
opremu i usluge za pristup našim stranicama. Dalmatian Story j.d.o.o. nije odgovorna za troškove telefona, Internet
prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.
Iako Vam Dalmatian Story j.d.o.o.nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, Dalmatian Story j.d.o.o. ne može garantirati da će
usluge na shop.zaboravljenadalmacija.hr odgovarati Vašim potrebama.
Dalmatian Story j.d.o.o. također ne može garantirati da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo
Vas da je prijavite našem Kontakt centru ili na e-mail damlatian.story2020@gmail.com kako bismo je otklonili na najbrži mogući
način.
1. Plaćanje kreditnim karticama Mastercard® i Maestro®, Visa, Discover i Diners jednokratno ili do 12 rata.
2. Internet bankarstvo Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu dobiti ćete potvrdu narudžbe sa svim podacima potrebnim za uplatu. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.